سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

گل محمدی: از انصاری فرد انتظار بیشتری داریم / کریمی و مهدوی کیا هنوز در اوج هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شکست در دیدار رفت مقابل سپاهان مسابقه فردا حکم انتقامی دارد.


یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل سپاهان گفت: یک بازی سخت را پیش روی خودمان داریم هرچه به پایان لیگ نزدیک می شویم بازی های ما حساس تر می شود و حکم فینال را دارد. با توجه به شکست در بازی رفت این مسابقه می تواند انتقامی باشد و باید از حیثیت پرسپولیس دفاع کنیم. کار سختی در پیش داریم.

وی افزود: سپاهان تیمی دارای سازمان و مدیریت مناسب است بازیکنان باکلاس و خوبی دارد، پشتوانه تیم ما فردا حضور پررنگ هواداران هست که باید از ما حمایت کنند. هرچه داریم از هواداران است و آنها باعث انگیزه بازیکنان ما و حرکت به سمت جلو می شوند. بعد از عقب افتادن در دیدار مقابل گهر هواداران با شور و هیجان بیشتری ما را حمایت کردند و باعث شدند سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. پیروزی مقابل گهر را مدیون هواداران هستیم. امیدوارم حمایت آنها همچنان ادامه داشته باشد مخصوصا که فردا باید در یک دیدار حساس به مصاف سپاهان برویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا این تیم بعد از اینکه عقب می افتد تازه بازی را جدی می گیرد، اظهار داشت: حرف شما درست است و موافق این مسئله هستم. بازیکنان بزرگتر در حفظ روحیه تیمی نقش پررنگی دارند. با آنها صحبت کردم و تأکید داشتم که در این مقطع نقششان بسیار مهم است و با راهنمایی های خود درون زمین باید به بازیکنان جوان تر یاد بدهند که نباید به یک گل بسنده کرد.

گل محمدی در مورد نبودن محمد نوری و غلامرضا رضایی تأکید کرد: دو تن از بهترین بازیکنان خود را در اختیار نداریم، نفراتی که در چند مسابقه گذشته عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم بازیکنانی که به جای آنها درون زمین قرار می گیرند با انگیزه فراوان جای خالی آنها را پر کنند. همچنین کریمی و مهدوی کیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. بازیکنان باید تلاش بیشتری کنند چرا که همه جزئی از پرسپولیس هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا از عملکرد کریم انصاری فرد در چند هفته گذشته رضایت داشته است تصریح کرد: انتظار ما از کریم انصاری فرد بیشتر است. او یکی از بهترین بازیکنان ایران است و همه چیز به خودش باز می گردد. نباید اجازه دهد انگیزه اش پایین بیاید و باید شرایط را فراهم کند تا عملکرد بهتری داشته باشد.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد پیشنهاد کشورهای عربی به مهدوی کیا و کریمی در این مقطع که پرسپولیس در حال اوج گرفتن است، مشکوک به نظر می رسد، گفت: آدم منفی بافی نیستم و سعی می کنم با دید مثبت به این مسائل بنگرم. این پیشنهاد نشان می دهد که مهدوی کیا و کریمی هنوز تمام نشده اند و می توانند برای پرسپولیس مثمرثمر باشند و همچنان در دوران اوج خود قرار دارند. من به مسائل حاشیه ای فکر نمی کنم و این مسئله را از دید دیگری نگاه می کنم. برایم مهم این است که این دو عملکرد خوبی در تیم ما دارند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: